• Wpisów: 25
  • Średnio co: 67 dni
  • Ostatni wpis: 4 lata temu, 19:25
  • Licznik odwiedzin: 10 707 / 1752 dni
 
hisweetheart
 
Ale mnie wkurwia ten pinger, sobie nie wyobrazacie :|
Nawet mi się nie chce za bardzo pisać, wybaczcie. Ale pogoda fajna, więc nawet niezbyt chce się siedzieć przed komputerem :D
Wieczorkiem jak już miejmy nadzieję, wszystko się tu uspokoi- ogarnę co u was: D

*dzień 32 40-dniowego wyzwania* Twoje ulubione dania na diecie?
Oooooo, mogę wymieniać i wymieniać *.* ahahahaha, wszystko co ma w sobie masło orzechowe. Nie no, ogólnie widać chyba co lubię, a ciężko wybrać powiedzmy te 3 dania :D ze śniadań nie umiem wybrać, a z obiadów, to zupa fasolowa, warzywa na patelnie, makaron ze szpinakiem, twarogowe leniwe :D

Hm.. co ja mogę napisać xd W szkole jako tako zleciało, zdałam bieg na 600! haha, nie wypowiadam się, bo biegłam na lajcie- 2.57 <3 Poza tym mam trójeczkę z religii, więc się cieszę :3 Albo mi się wydaje, albo jutro będą wyniki egzaminów gimnazjalnych (?) Ewentualnie w przyszłym tygodniu- tak czy inaczej- totalnie się stresuję ;x

Ahahahahaha nie uwierzycie! Waga mi spadła wreszcie! I co, i co? *i jest czwartek do cholery*. I teraz jestem pewna w stu procentach, że mój organizm jest jakiś nienormalny, i tak go kocham :D

Dzisiaj znowu opalanko! Niedługo murzyn ze mnie będzie, mówię wam :D

A jest jak myślałam, Mikołaj się nie odzywa. I nie mówcie, że jeszcze się pewnie odezwie, bo ja wiem, że nie. Z reszta już sobie z nim dałam spokój, to ciota XD Znajdę sobie kogoś lepszego ahahah. Poza tym ostatnio jakoś dużo facetów się za mną ogląda, także tego :3 Jeszcze trochę i będę się podniecać jakimś nowym typkiem, nie martwcie się o to ahahha :D

*36 dzień Insanity* Zaczęty 6 tydzień. I.. nie wiem, do cholery nie wiem. Dzisiaj zaczęła się ostra jazda, i mówię to ja- osoba, która niezbyt często jest czegoś niepewna, a na pewno nie ćwiczeń XD Był fit test którego wyniki zamieszczam *na dole*. Oprócz tego Max Interval Ciruit. A więc dobre półtora godziny. To jest.. obłęd. To jest hardkor, tego nie można opisać słowami, tego trzeba spróbować. Ale ja nie wiem, czy dam radę. Po dzisiaj nie wiem, jestem jakaś podbita. To było cholernie ciężkie. *Moja koszulka była cała mokra od potu* więc sobie to wyobraźcie. Poza tym mój kręgosłup znowu cierpi. A panele w pokoju mają dziury między sobą, na jakieś 3 cm, czyż nie uroczo? XD Ale mówiąc poważnie. Do niedzieli na pewno dojdę. Co dalej- nie mam pojęcia. I nie obiecuję, że uda mi się skończyć Insanity. Niestety, ale nie wydaje mi się, że na wakacjach znajdę tyle czasu i miejsca na tak intensywny trening. Zobaczymy, na razie spróbuję się nie zrażać, ale jak mówię- nie wiem, jestem w kropce, może wy mi poradzicie co zrobić, hm?

1.Switch Kicks
1 dzień- *90*
14 dzień- *120*
35 dzień- *132*
2.Power Jacks
1 dzień- *52*
14 dzień- *63*
35 dzień- *66*
3.Power Knees
1 dzień- *106*
14 dzień- *113*
35 dzień- *134*
4.Power Jumps
1 dzień- *35*
14 dzień- *38*
35 dzień- *43*
5.Globe Jumps
1 dzień- *14*
14 dzień- *16*
35 dzień- *18*
6.Suicide Jumps
1 dzień- *17*
14 dzień- *19*
35 dzień- *23*
7.Push-Up Jacks
1 dzień- *12*
14 dzień- *22*
35 dzień- *28*
8.Low Plank Obligues
1 dzień- *30*
14 dzień- *37*
35 dzień- *41*

Jak widać- kondycja znowu lepsza, i to totalnie motywuje, ale serio jestem w kropce, buuu xd

Haha, a dzisiaj sobie podjadłam na śniadanko, od razu zaznaczam. Oczywiście, że nie było w słoiczku po masłe orzechowym. Był słoik wysmarowany po brzegi masłem orzechowym ahahaha, ale jebać to, na pewno to spaliłam dzisiaj
śń:
nocna kasza manna w słoiku po maśle orzechowym, kilka truskawek+kawa z mlekiem
o:
kalafiorowa babci <3
k:
2 kromki razowego z paprykarzem/Ramą i miodem, truskawy+kawa z mlekiem
Nie mam jedzonka, to łapcie mnie kilka dni temu :D

eec09d72d2d411e28e7522000a1fbe50_7.jpg

“Trzeba mieć odwagę i wiarę w siebie, że się jest do czegoś zdolnym i, że do tego czegoś dojść trzeba.”



Trzymajcie się kochane i nie poddawajcie się, ofkors :)

  •  
  • Pozostało 1000 znaków
Wyświetlanie: od najstarszego | od najnowszego
skomentuj
  •  
  • Pozostało 1000 znaków